Kontorinventar

Billigt kontorinventar i stort udvalg. Køb kontor inventar med hurtig levering lige her ✓ Gratis fragt ✓ Prisgaranti ✓ +15.000 anmeldelser på Trustpilot
Papirkurv Sort - Metal trådnet
13 anmeldelser
På lager - Levering 1-3 hverdage
Papirkurv Tork 226002 tråd 20 liter - Hvid B2
2 anmeldelser
På lager - Levering 1-3 hverdage
Papirkurv, sort, 18 l
2 anmeldelser
På lager - Levering 1-3 hverdage
Papirkurv, RM, lysgrå, 21 l
På lager - Levering 1-3 hverdage
Papirkurv Sølv - Metal trådnet
6 anmeldelser
På lager - Levering 1-3 hverdage
Låg til affaldsspand Durabin 90 - Grå
Før DKK 159,00
DKK 127,20 pr. Stk
På lager - Levering 1-3 hverdage
Papirkurv 25 liter Orth -  Firkantet grå plast
1 anmeldelser
Før DKK 1.809,00
DKK 1.447,20 pr. Pakker
Skaffevare

Forventet: 02-04-2024

Eucalyptus, 500 mm
På lager - sendes 1-2 dage
Låg til affaldsspand Durabin 60 - Grøn
Før DKK 119,00
DKK 95,20 pr. Stk
På lager - Levering 1-3 hverdage
Ståmåtte Boost
På lager - sendes 1-2 dage
Papirkurv 25 liter Orth - Sort
Før DKK 359,00
DKK 287,20 pr. Stk
Skaffevare

Forventet: 02-04-2024

Papirkurv Plus Leitz WOW 15L sort
På lager - Levering 1-3 hverdage
Papirkurv, rød, 18 l
2 anmeldelser
På lager - Levering 1-3 hverdage

Kontorinventar » Billig kontor inventar her på Grafical.dk

Her finder du alt i kontorinventar til indretning af dit kontor. Grafical.dk har super gode priser på inventar til kontorindretning såsom bordlamper, affaldsspande og meget mere. Se også andre kontorartikler, AV-udstyr og skabe til arkivering. Skal du bruge nyt kontorinventar? Så er du havnet det rigtige sted. En velfungerende arbejdsplads begynder med det rette kontorinventar. Investering i kvalitetsmøbler og -udstyr skaber ikke bare en fysisk ramme for arbejdet, men også et miljø, der kan inspirere og motivere medarbejderne. Fra ergonomiske stole og rumdelere til praktisk opbevaring og moderne teknologiske løsninger, dækker kontorinventar over et bredt felt af produkter, der hver især bidrager til at optimere arbejdsflow og trivsel i kontormiljøer. Den konstante udvikling inden for arbejdspladsdesign betyder, at de løsninger, vi vælger i dag, skal kunne imødekomme fremtidens behov og udfordringer

Kontorinventar spiller en afgørende rolle i at skabe et funktionelt og behageligt arbejdsmiljø. Dette omfatter alt fra møbler til udstyr, der anvendes i en kontorindstilling. Et veludstyret kontor kan ikke alene øge produktiviteten, men også bidrage til medarbejdernes trivsel og arbejdsglæde. Forståelsen af vigtigheden af kontor inventar og dets indflydelse på arbejdseffektivitet og komfort er essentiel for alle virksomheder.

Alt i kontorinventar til arbejdspladsen

Indenfor kontorinventar har vi et bredt udvalg til Danmarks bedste priser. Er det hængemappeskabe, lamper eller elefantfødder du mangler som dit nye billigt kontorinventar eller skal du have nyt stoleunderlag og kontorstol til dit nye hjemmekontor? Og samtidig slipper du for besværet ved selv at skulle transportere dit kontorinventar hjem, da vi også er en stor kontorinventar online webshop. På den måde får du leveret dine varer hurtigt og sikkert direkte til dig. Under kontorinventar finder du kvalitets inventar i de bedste mærker som RS-PRO og Esselte. Diverse kontorinventar er nøglen til at skabe fleksible og produktive arbejdsområder. Moderne kontorlandskaber rummer alt fra traditionelle skriveborde og mødelokaler til afslappede loungeområder og kreative zoner. Hvert område skal møbleres med omtanke for funktion og komfort. Ergonomiske kontorstole og hæve/sænkeborde understøtter en sund arbejdsstilling, mens behagelige sofaer og bløde puffer i loungeområdet giver plads til afslapning og uformelle møder. Hvert møbel har sin egen rolle i at understøtte de forskellige arbejdsfunktioner og -vaner, som findes i det moderne kontor.

Om du er nystartet virksomhed eller gammel i gårde vil du sikkert gerne at du kan byde dine kunder indenfor i professionelle kontormøbler og velindrettede lokaler. Her hjælper vi dig hos Grafical.dk hele vejen, så du opnår et samlet og flot resultat med dit nye kontorinventar.

Har i andet end kontor inventar?

Udover kontorinventar skal du også huske at vi hos Grafical.dk har alt indenfor kontormaskiner og skriveredskaber  som opfylder dine behov hvad enten det er til hjemmekontoret eller til store som små virksomheder. Vi har mærker som bl.a. Brother, HP og Canon til kanon billige priser.

Har du f.eks. et gulvtæppe eller trægulv du gerne vil beskytte mod kontorstolens hjul kan vi varmt anbefale stoleunderlag som findes under vores kontorinventar. Underlagene findes i et stort udvalg som både er med og uden pigge, samt ved flere af vores modeller får du 5 års brugergaranti med i købet. Du kan læse mere om underlag til kontorstol lige her

Husk Grafical.dk næste gang du søger efter kontorartikler online.

Kan man købe kontorinventar online?

Ja, du kan helt sikkert købe billigt kontorinventar lige her på Grafical.dk. Vi har alt hvad du skal bruge inden for kontor inventar, så du kan uden problemer gøre hele dit indkøb her. Vi er en stor dansk webshop med et udvalg på over +50.000 produkter inden for kontorartikler, hobbyartikler, husholdningsprodukter, IT-tilbehør, emballage og meget andet. Har du brug for vejledning til valg af det rigtige kontorinventar, eller skal du have hjælp til at gennemføre din bestilling, er du altid meget velkommen til at kontakte vores dygtige kundeservice på mail eller telefon. De sidder klar til at hjælpe i hele vores åbningstid.

Moderne kontorlandskaber kræver en mangfoldighed i inventaret for at imødekomme forskellige arbejdsstile og behov. Dette kan omfatte alt fra traditionelle arbejdsstationer til mere afslappede loungeområder, fleksible mødelokaler og stillezoner. Valget af kontor inventar bør derfor reflektere og understøtte virksomhedens arbejdskultur og den enkelte medarbejders behov.

Mangler du andet end kontorinventar?

Du har sikkert brug for meget andet end kontorinventar. På Grafical.dk har vi alle former for kontorartikler herunder f.eks. ringbind, notesbøger eller printerpapir.

Valg af kontorinventar bør være en velovervejet beslutning, der tager højde for både nuværende og fremtidige behov. Dette inkluderer overvejelser omkring funktionalitet, æstetik, teknologi og bæredygtighed. Ved at investere i kvalitetsinventar, der understøtter medarbejdernes trivsel og arbejdsprocesser, skaber man et solidt fundament for en produktiv, inspirerende og ansvarlig arbejdsplads.