På grund af det store sortiment du finder på webshoppen, befinder vores varer sig ikke på et samlet lager, men er fordelt på en række forskellige lagerlokationer i Danmark.
Du vil derfor kunne opleve, at din ordre kan komme i flere leveringer, alt efter hvad der er bestilt på ordren. Dog skal alle varer være dig i hænde inden for 1-3 hverdage, medmindre der er tale om skaffevarer, eller varer der på bestillingstidspunktet ikke var på lager. Mangler du at modtage dele af din ordre efter de 3 hverdage, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt på:
grafical@grafical.dkHvert lager Grafical.dk benytter sig af, har hver især deres egne fragtaftaler med forskellige fragtfirmaer. Det betyder at det kan være forskellige fragtselskaber dine varer leveres med, både på en enkelt ordre, eller fra gang til gang.
Grundet de forskellige aftaler lagrene har individuelt, kan vi derfor heller ikke tilbyde den service, at du selv kan vælge fragtmetode på din ordre.
Ingen levering til Døgnboks og Posthus og begrænset levering til GLS PakkeshopDu må ikke taste en adresse direkte til Post Nords Døgnpost, Døgnboks eller Posthuse - ej heller til pakkeshops hos GLS.
Påfør derfor altid din privat- eller erhvervsadresse ved bestilling, da vi ellers risikerer at pakken returneres.
På udvalgte varer tilbyder vi levering til GLS pakkeshop, men i disse tilfælde kommer der et særligt felt frem under valg af Fragtmetode, hvor du kan vælge at få leveret til GLS pakkeshop og derefter kan du vælge hvilken GLS pakkeshop, du ønsker at afhente dine varer hos.
Hvis du påfører forkert adresse på din ordre, har du selv ansvar for at kontakte fragtfirmaet/fragtfirmaerne.
I de fleste tilfælde vil du modtage en track & trace mail, hvor der både er oplyst pakkenummer/fragtbrevsnummer, samt hvilket fragtselskab der er benyttet. I denne mail finder du også kontaktoplysninger til fragtfirmaet.
Hvis din ordre består af varer fra flere af vores lokationer, vil der komme flere track & trace mails til dig, hvor der i hver er specificeret, hvilke varer der er afsendt.
Hvis en ordre returneres eller omdirigeres pga. forkert adresse, vil fragtfirmaerne i nogle tilfælde fakturere os for de ekstra omkostninger det har, for at finde den korrekte adresse eller returnerer varerne igen.
Vi forbeholder os ret til at viderefakturerer disse omkostninger til dig!Har du modtagerflex eller andre aftaler om særlig levering med vores fragtfirmaer, hvor din pakke f.eks. stilles foran din dør, i et skur eller på anden vis leveres uden din personlige modtagelse, sker dette på dit eget ansvar og ikke Graficals.
Levering til ikke brofaste øerVed levering til ikke brofaste øer kan der forekomme yderligere fragtomkostninger, som webshop-systemet ikke kan tage højde for. Det drejer sig primært om volumevarer og pallevarer såsom whiteboardtavler, bobleplast, stoleunderlag o.lign.
Kontakt os venligst på
grafical@grafical.dk eller på
tlf. 97407644 inden du afgiver din ordre, så undersøger vi, om leveringen er forbundet med ekstra fragtomkostninger.
Det drejer sig bl.a. om øerne Bornholm, Fur, Anholt, Venø, Læsø, Samsø, Fanø, Orø og Ærø. Vi forbeholder os ret til at efterfakturere for færgetillæg samt yderligere fragtomkostninger forbundet hermed.
Ingen levering til udlandetDer leveres ikke til udlandet samt Grønland og Færøerne.
Læs mere om det under FAQ