Alfabetisk opdelt liste:BakkerElkhuizenHusk at oplyse serienummer for defekte mus eller keyboards.
BrotherDu kan kontakte Brothers supportlinje mandag til fredag kl. 9.00-17.30. på tlf. 70 27 31 32.
Ønsker du at returnere produkter for reparation skal det aftales på 43 31 31 80, som også håndterer evt. spørgsmål om RMA og reparation eller swap. Kontakt; mandag til torsdag 08:30 - 16:00, fredag 08:30 - 15:00.
Canon strimmelregnereEr din vare gået i stykker efter brug men inden for garantiperioden, bør du kontakte DFA Service ApS, Hejrevej 39, 2400 København NV på telefon 38 88 78 68 eller på mail
service@dfaservice.dk.
Dbramante 1928Husk at vedlægge din kvittering.
DYMOVed reklamation og defekte varer kan du kontakte DYMOs hotline direkte på: +45 43 31 48 14 eller oprette en reklamation på
www.dymo.com.
Epson Kontakt Epsons helpdesk på telefon: 70 27 92 73 eller på mail
level.one@epson.dk for at få et Dep.nr. (serienr. skal oplyses). Herefter kan du kontakte os, hvor vi skal bruge Dep.nr. din kvittering og serienummer.
EvoluentVed defekte mus eller keyboards skal der oplyses serienummer.
HP printereSåfremt printeren tilhører segmentet "commercial" skal HP Support altid kontaktes via
https://support.hp.com/dk-da/printe...Konica MinoltaVed defekte produkter, kontakt os da for nærmere oplysninger.
Kyocera printereKyocera modtager RMA forespørgsler direkte på:
Serviceplanning@ddk.kyocera.com eller telefon +45 70223880.
Du skal vedlægge/fremsende: - Kontaktdetaljer - Serienummer - Kvittering for køb - Udførlig fejlbeskrivelse.
Ved maskinelle nedbrud på Ecosys maskiner hvorpå der er 3 års garanti gøres følgende:
Du melder nedbrud til forhandler, der vurderer om det er maskinelt eller en brugerfejl.
Ved maskinfejl meldes det af forhandler til Kyocera, som vurderer fejlen og om nødvendigt kontakter slutbruger for yderligere information og/eller vejledning. Vurderes det at maskinen kræver reparation sendes den til Kyocera, Glostrup. Står omkostningen ikke står mål med maskinens værdi, sendes maskinen retur til KYO Glostrup og en ny maskine fremsendes til slutbruger
LexmarkLexmarks tekniske supportnummer for printere +45 38 32 28 17.
Serienummer skal oplyses for at få case registreret.
LogitechKundesupport eller køb af reservedele sker ved henvendelse til Logitech Support på telefon 38 32 31 20.
MousetrapperSupport sker ved henvendelse til Mousetrapper kundesupport ved at udfylde formularen her (husk at angive e-mail, da det gør ekspeditionen hurtigere).
Du kan henvende dig til Grafical med et RMA nummer, hvorefter vi opretter en RMA sag hos leverandøren.
OKIAlle returvarer håndteres direkte af OKI:
For OKI partnere, udfyldes RMA via
PartnerNet.For andre forhandlere, kontaktes OKI via
service@oki.dkOlivetti supplies & TA-regnereDefekte varer skal vedlægges fejlbeskrivelse og fakturakopi.
Olivetti kasseapparaterKontakt Olivettis hotline på telefon 88 38 43 23 mandag-fredag kl. 9.00 – 15.00.
Olivetti fremsender accept på mail, der videresendes til
grafical@grafical.dk PanzerGlassVedlæg kvittering
SafeScan/TimeMotoHvis et produkt er defekt indenfor garantiperioden, kontakter slutbrugeren selv Safescan for at få verificeret,
at produktet er defekt; Tlf. 0031 793631197 E-mail:
support@safescan.comTexas InstrumentsVed fejl kontakt Texas Instruments direkte på tlf. 38181956
VerbatimKontakt Grafical med udførlig fejlbeskrivelse og fakturakopi. Garanti 24 måneders fra slutbrugers fakturadato.
XeroxKontakt Xerox direkte på telefon 70 10 72 88 eller 70 22 23 49. Bemærk 3 måneders garanti fra fakturadato.
Er mærket ikke at finde på ovennævnte liste bedes du kontakte vores kundeservice på grafical@grafical.dk.