Økonomiassistent søges til Grafical.dk - STILLINGEN ER BESAT

Jobannonce

Jobannonce

Har du lyst til at blive del af et dynamisk og succesfuldt team?

Vores kontor ligger i Nupark i den nordlige del af Holstebro, hvor vi i øjeblikket er 10 medarbejdere. Vi sidder i nye lokaler med nyt moderne inventar, og der er mulighed for frokostordning, sundhedsforsikring, gratis fitness­ medlemskab og frugt m.v.

Vi tilbyder dig et spændende afvekslende job i en salgsorienteret virksomhed, hvor det gælder om at skabe resultater i samarbejde med dygtige og motiverede kollegaer.

Grafical.dk er en sjov og dynamisk arbejdsplads, hvor vi lægger vægt på, at medarbejderne er glade for at arbejde både med hensyn til arbejdsopgaver og i samværet med kollegaerne.

Grafical.dk vil være kundernes førstevalg, når det gælder online køb af kontorartikler, hobbyartikler, husholdningsartikler og beslægtede produkter. Vi går op i at udvikle vores forretningsområder samt vores webshop, så vi har en fed handelsplatform samt et stort udvalg af produkter til billige priser. Det er samtidig vigtigt for os, at vores kunder får en god og hurtig service.

Vi har travlt, og vi søger derfor en selvstændig økonomiassistent til en nyoprettet stilling i vores administration. Det er en alsidig stilling, hvor du samtidig vil blive tilknyttet vores marketing afdeling, og indgå i afdelingens opgaver til at fylde den resterende arbejdstid ud med. Derudover kan der også engang i mellem komme opgaver fra vores kundeservice afdeling.

Du kommer til at arbejde med:

Administrative opgaver:

- Daglig bogføring og fakturering i E-conomic
- Ind- og udbetalinger
- Lønadministration i Dataløn
- Afstemning af månedsregnskab
- Momsafstemning og momsindberetning
- Afstemning og klargøring af årsregnskab til revision
- Forskellige interne kontroller
- Kreditvurdering af kontokunder
- Assistance ved debitorrykning
- Indberetninger af sygedagpenge, statistik m.v.
- Andre administrative opgaver

Marketing opgaver:

- Skrive tekster til varegrupper og varer
- Oprettelse af nye varer
- Importerer fotos og videoer til varer
- Andre adhoc opgaver i Marketing

Kundeservice opgaver:

- Kalkulation af special tilbud
- Hjælpe kundeservice ved travlhed

Vi søger efter en person, som har nogle års erfaring med lignende opgaver enten fra revisionsbranchen eller i en økonomiafdeling og meget gerne er vant til at arbejde med E-conomic og Dataløn.

Vi forventer, at du har så solid en erfaring, at du kan arbejde selvstændigt, systematisk, effektivt og samtidig omhyggeligt med alle opgaver, samt at du er frisk på at hjælpe til med andre opgaver, som du ikke har prøvet før, men hvor dine tal- og administrative evner egner sig til.

Vi er en lille virksomhed, så den enkelte medarbejder betyder meget for virksomhedens drift og udvikling, derfor er det ekstra vigtigt for os, at du er en engageret, positiv og stabil teamplayer. Samtidig er den enkelte medarbejders trivsel og udvikling også meget vigtig for os, og det er naturligt for os, at du får medindflydelse på dine arbejdsopgaver og dit job, så du bliver så glad som muligt for dit arbejde hos Grafical.dk.

Ansøgningsfrist: 22. juni 2021

Tiltrædelse: 1. september eller tidligere efter nærmere aftale

Bopæl: Holstebro eller omegn

Løn: Fast løn og pension samt fritvalgslønkonto ifølge overenskomst

Arbejdstid: 37 timer ugentligt eller nedsat tid efter aftale. Man­-tor 8-16. Fredag 8-15.30.

Er du den person vi søger, så mail din ansøgning vedhæftet udtalelser, eksamensbeviser samt eventuelt foto til Direktør Carsten Lindhardsen på cl@grafical.dk